جی تی ای در ایران برای کامپیوتر جی تی ای در ایران برای کامپیوتر
رایگانمود های ابزاری

دانلود مود اول شخص برای جی تی ای سن آندرس – نصب با یک کلیک

افزونه دید اول شخص یک توسعه‌دهنده جی تی آی سن آندرس است که به بازیکنان این بازی فرصت می‌دهد تا به شخصیت اصلی بازی وارد شوند و دنیای مجازی و شهر را از دیدگاه اول شخص تجربه کنند. این افزونه ویژگی‌هایی مانند محیط‌های داخلی دقیق‌تر، و تجربه زندگی واقعی تر را به بازی اضافه می‌کند. همچنین، این افزونه به بازیکنان امکان تعاملات اجتماعی و جنایی در دنیای گیم را تقویت می‌کند. به عنوان یکی از پرطرفدارترین افزونه‌ها برای GTA San Andreas، دید اول شخص تجربه‌ی جذابی از بازی را برای علاقمندان به دنیای بازی ارائه می‌دهد.

این مود هم مثل بقیه مود های سون گیمز نصب آسون داره !

امتیاز کاربران: 2.05 ( 1 رای)

روش استفاده

چند با روی V بزنید تا مود اول شخص اجرا بشه

آموزش نصب

شاید جالب باشه!

خرید بازی جی تی ای ایرانی برای کامپیوتر پر از ماشین های محبوب ایرانی و شخصیت ها تمام ایرانی شده شامل پلیس ایرانی زن چادری و مانتویی ایرانی و شامل مکان های دیدنی ایران مثل برج میلاد برج ازادی پر از مغازه های ایرانی که به معروف ترین ان ها میتوان به کوروش و جانبو اشاره کرد و با گرافیک بهبود یافته برای سیستم های ضعیف .

روش نصب

محل نصب بازی خودتون رو به نصب کننده معرفی کنید و سپس روی extract بزنید خودش همه کار هارو براتون انجام میده(;

برای پیدا کردن محل نصب بازی فقط کافیه رو بازی کلیک راست کنید و بعد گزینه open file location رو بزنید و بعد از کادر ادرس متن ادرس رو کپی کنید و همون متن رو بدید به نصب کننده و تمام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا